Skip to content Skip to footer
KOSZYK: 0 items - 0,00 zł 0

1. Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz na stronach internetowych producentów. Prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego – stanowią one podstawę zgłaszania reklamacji z tytułu gwarancji, w wypadku towarów które gwarancją są objęte.

2. Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 511 775 804

3. Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie: 511 775 804

4. Co znajduje się w Mystery Boxie?

Mystery Box to tajemnicza paczka wypełniona licencjonowanymi gadżetami Harry Potter, dlatego nie zdradzamy jej zawartości. Każdy Mystery Box różni się od poprzedniego.  Łączna wartość wszystkich gadżetów przekracza cenę Boxa. 

5. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Aby zapoznać się ze szczegółowymi informacjami na ten temat proszę przejść do zakładki ‘Reklamacje i zwroty’

 

7. Od jakiej kwoty wysyłka jest darmowa?

Darmowa wysyłka obowiązuje przy zamówieniach za minimum 150 zł

Minimum 4 characters